Jenis tender TERBUKA
Kategori perolehan KERJA
Tajuk tender

Tawaran Tender Bagi Cadangan Membina Dan Menyiapkan Kerja-Kerja Terbengkalai Bagi Projek Membina Dapur Baru Hospital Tapah, Perak

Kod bidang
No. Jadual T/P&P : 172/2011
Harga Dokumen (RM) 225
Tarikh Iklan
Tarikh Tutup 25-01-2012 04:00:00
Kelayakan kontraktor Kontraktor-kontraktor Bumiputra yang berdaftar dengan LPIPM/CIDB dan PKK)/PUKONSA/UPKJ
Penerangan

 

Tender adalah dipelawa kepada Kontraktor-kontraktor Bumiputera yang berdaftar denganLembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (LPIPM/CIDB) Dan Pusat Khidmat Kontraktor (PKK)/Unit Pendaftaran Kontraktor Dan Juru Perunding Sarawak (UPKJ)/ Pusat Pendaftaran Kontraktor-Kontraktor Kerja, Bekalan dan Perkhidmatan Negeri Sabah (PUKONSA) 

 

 

TEMPAT DAN TARIKH DOKUMEN DIJUAL  

Dokumen Tender boleh diperolehi/ dijual selepas taklimat/lawatan tapak di :-

 

Kaunter Tender dan Sebut Harga, Bahagian Perolehan dan Penswastaan, Kementerian Kesihatan Malaysia, Aras 7, Blok E7, Kompleks E, Presint 1, Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan, 62590 Putrajaya pada waktu-waktu pejabat seperti berikut:-

 

Isnin – Khamis :

8.00 pg – 1.00 ptg

2.00 ptg – 4.00 ptg

Jumaat :

8.00 pg – 12.00 t/hari

2.45 – 4.00 ptg

 

SYARAT PENDAFTARAN

-   PKK Kelas D Kepala II Sub-Kepala 2 (a) 

-   Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) Gred G3 

-   PUKONSA Kelas C Tajuk II Tajuk Kecil 2 (a) 

-   UPKJ Kelas C Kepala II Sub-Kepala 2 (a)

 

Taraf/Jenis Syarikat :  BUMIPUTERA

 

TARIKH/TEMPAT/ MASA TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK (Taklimat/Lawatan Tapak adalah WAJIB)


Tarikh      : 30/12/2011

 Masa       : 10.30 pagi 

Tempat    : Bilik Gerakan, Hospital Tapah, Perak

 

 

TARIKH TENDER DITUTUP 

 

Rabu, 25 Januari 2012 pada jam 12.00 tengah hari

 

Dokumen Tender yang lewat diterima tidak akan di pertimbangkan


 

 

Tempat serahan Dokumen Tender hanya di:

 

         KAUNTER TENDER DAN SEBUT HARGA,

            BAHAGIAN PEROLEHAN DAN PENSWASTAAN,

            KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA,

            ARAS 7, BLOK E7, KOMPLEKS E, PRESINT 1,

            PUSAT PENTADBIRAN KERAJAAN PERSEKUTUAN,

            62590 PUTRAJAYA

 

Bayaran bagi dokumen tender hendaklah dalam bentuk Bank Draf/Money Order atas namaKetua Setiausaha, Kementerian Kesihatan MalaysiaWang tunai/cek tidak diterima.KONTRAKTOR-KONTRAKTOR YANG INGIN MEMBELI DOKUMEN TENDER DIWAJIBKANMEMBAWA SIJIL ASAL LEMBAGA PEMBANGUNAN INDUSTRI PEMBINAAN MALAYSIA (LPIPM/CIDB) DAN PUSAT KHIDMAT KONTRAKTOR (PKK)/PUSAT PENDAFTARAN KONTRAKTOR-KONTRAKTOR KERJA, BEKALAN DAN PERKHIDMATAN NEGERI SABAH (PUKONSA)/UNIT PENDAFTARAN KONTRAKTOR DAN JURU PERUNDING SARAWAK (UPKJ)  BESERTA SALINAN FOTOSTAT (TIDAK DIKEMBALIKAN) UNTUK PENGESAHAN PENDAFTARAN.

 

Syarikat/Firma/Koperasi/Pemilikan Tunggal* hendaklah mengambil perhatian bahawa setiap transaksi melalui Sistem ePerolehan akan dikenakan fi perkhidmatan sebanyak kosong perpuluhan lapan peratus (0.8%) mengikut setiap nilai invois yang dikemukakan kepada Kerajaan tertakluk kepada had maksimum RM9,600.00 (Ringgit Malaysia: Sembilan Ribu Enam Ratus Sahaja) bagi inovis yang bernilai RM1.2 juta (Ringgit Malaysia: Satu Juta Dua Ratus Ribu Sahaja) atau lebih.

 

 

*Yang mana berkenaan

 

 

Ketua Setiausaha,

Kementerian Kesihatan Malaysia. 

 


Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran

 

Dokumen boleh diperolehi di:

 

 


Bahagian Perolehan dan Penswastaan,
Kementerian Kesihatan Malaysia,
Aras 7, Blok E7, Parcel E
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
62590 Putrajaya.


pada waktu pejabat seperti berikut:


ISNIN - KHAMIS
8.00 PAGI - 1.00 PETANG
2.00 PTG - 4.00 PETANG

JUMAAT
8.00 PAGI - 12.00 TENGAH HARI
2.45 PTG - 4.00 PETANG