Jenis tender | TERBUKA |
---|---|
Kategori perolehan | KERJA |
Tajuk tender | Cadangan Penggantian Sistem Penyaman Udara Berpusat Termasuk AHU Dan Peralatan-Peralatan Lain berkaitan di Hospital Sultanah Aminah, Johor Bahru |
Kod bidang | |
No. Jadual | T/P & P 56/2012 |
Harga Dokumen (RM) | 100 |
Tarikh Iklan | |
Tarikh Tutup | 30-08-2012 04:00:00 |
Kelayakan kontraktor | |
Penerangan | Kontraktor-Kontraktor (Bumiputra) yang berdaftar dengan Pusat Khidmat Kontraktor (PKK) ATAU Pusat Pendaftaran Kontraktor-Kontraktor Kerja, Bekalan dan Perkhidmatan Negeri Sabah (PUKONSA) ATAU Unit Pendaftaran Kontraktor Dan Juru Perunding Sarawak (UPKJ) DAN Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (LPIPM/CIDB) TEMPAT DAN TARIKH DOKUMEN DIJUAL Dokumen Tender boleh diperolehi/ dijual selepas taklimat/lawatan tapak di :- Kaunter Tender dan Sebut Harga, Bahagian Perolehan dan Penswastaan, Kementerian Kesihatan Malaysia, Aras 7, Blok E7, Kompleks E, Presint 1, Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan, 62590 Putrajaya pada waktu-waktu pejabat seperti berikut:-
Isnin – Khamis : 8.00 pg – 1.00 ptg 2.00 ptg – 4.00 ptg Jumaat : 8.00 pg – 12.00 t/hari 2.45 ptg – 4.00 ptg
SYARAT PENDAFTARAN - PKK Kelas C, Kepala III, Sub-Kepala 1(a)
Atau - PUKONSA Kelas B, Tajuk III, Tajuk Kecil 1(a) Atau - UPKJ Kelas A dan B. Kepala V, Sub-Kepala 3 Dan - Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia CIDB Gred G5 Taraf /Jenis Syarikat:BUMIPUTRA TARIKH/TEMPAT/MASA TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK (Taklimat/Lawatan Tapak adalah WAJIB) Tarikh : 9 Ogos 2012 (Khamis) Masa : 10.00 pagi Tempat : Bilik Mesyuarat, Hospital Sultanah Aminah, Johor Bharu
TARIKH TENDER DITUTUP 30 Ogos 2012 (Khamis) pada jam 12.00 tengah hari Dokumen Tender yang lewat diterima tidak akan di pertimbangkan
Tempat serahan Dokumen Tender hanya di: KAUNTER TENDER DAN SEBUT HARGA, BAHAGIAN PEROLEHAN DAN PENSWASTAAN, KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA, ARAS 7, BLOK E7, KOMPLEKS E, PRESINT 1, PUSAT PENTADBIRAN KERAJAAN PERSEKUTUAN, 62590 PUTRAJAYA
Bayaran bagi dokumen tender hendaklah dalam bentuk Bank Draf/Kiriman Wang Pos atas nama Ketua Setiausaha, Kementerian Kesihatan Malaysia. Wang tunai/cek tidak diterima. KONTRAKTOR-KONTRAKTOR YANG INGIN MEMBELI DOKUMEN TENDER DIWAJIBKAN MEMBAWA SIJIL ASAL PUSAT KHIDMAT KONTRAKTOR (PKK) ATAU PUSAT PENDAFTARAN KONTRAKTOR-KONTRAKTOR KERJA, BEKALAN DAN PERKHIDMATAN NEGERI SABAH (PUKONSA) ATAU UNIT PENDAFTARAN KONTRAKTOR DAN JURU PERUNDING SARAWAK (UPKJ) DAN LEMBAGA PEMBANGUNAN INDUSTRI PEMBINAAN MALAYSIA (LPIPM/CIDB) BERSERTA SALINAN FOTOSTAT (TIDAK DIKEMBALIKAN) UNTUK PENGESAHAN PENDAFTARAN.
Syarikat/Firma/Koperasi/Pemilikan Tunggal* hendaklah mengambil perhatian bahawa setiap transaksi melalui Sistem ePerolehan akan dikenakan fi perkhidmatan sebanyak kosong perpuluhan lapan peratus (0.8%) mengikut setiap nilai invois yang dikemukakan kepada Kerajaan tertakluk kepada had maksimum RM9,600.00 (Ringgit Malaysia: Sembilan Ribu Enam Ratus Sahaja) bagi inovis yang bernilai RM1.2 juta (Ringgit Malaysia: Satu Juta Dua Ratus Ribu Sahaja) atau lebih.
*Yang mana berkenaan
Ketua Setiausaha, Kementerian Kesihatan Malaysia. |
Lampiran | |
Lampiran | |
Lampiran | |
Lampiran | |
Lampiran |
Dokumen boleh diperolehi di:
Bahagian Perolehan dan Penswastaan,
Kementerian Kesihatan Malaysia,
Aras 7, Blok E7, Parcel E
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
62590 Putrajaya.
pada waktu pejabat seperti berikut:
ISNIN - KHAMIS
8.00 PAGI - 1.00 PETANG
2.00 PTG - 4.00 PETANG
JUMAAT
8.00 PAGI - 12.00 TENGAH HARI
2.45 PTG - 4.00 PETANG