MyGov Portal
SearchFunction
Privacy Policy
feedbackform
PDPA
Broadcast
Pengenalan Kami
Berita
Soalan Lazim
Pekeliling
Hubungi Kami
Multilang
Sitemap
W3C Disability Accessibility
Number of Online Services
Freedom of Information
Online E-Participation
image
Tetapan Semula Menukar kontras kepada cerahMenukar kontras kepada asalMenukar kontras kepada gelapKecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
    T
    T

bm en

Print
Jenis tender TERBUKA
Kategori perolehan KERJA
Tajuk tender

Tawaran Tender Bagi Cadangan Kerja-Kerja Penggantian Tiga Unit Sistem Lif Dan Kerja-Kerja Lain Berkaitan Di Hospital Raja Permaisuri Bainun, Ipoh

Kod bidang
No. Jadual T/P&P 77/2011
Harga Dokumen (RM) 90
Tarikh Iklan
Tarikh Tutup 04-07-2011 04:00:00
Kelayakan kontraktor Kontraktor-kontraktor Bumiputra yang berdaftar dengan LPIPM/CIDB dan PKK/PUKONSA/UPKJ
Penerangan

HARGA DOKUMEN (RM): 90.00 (Tidak akan dikembalikan)

SYARAT PENDAFTARAN

- PKK Kelas D, Kepala III, Sub-Kepala 2,

- PUKONSA Kelas C, Tajuk III, Tajuk Kecil 2

- UPKJ Kelas BX/C Kepala V, Sub-Kepala 4

Tarif/Jenis Syarikat : TERBUKA

 

Taklimat/Lawatan Tapak adalah WAJIB

 

Tarikh : 10 Jun 2011 (Jumaat)

Masa  : 10.00 pagi

Tempat : Bilik Mesyuarat, Bangunan Utama,
              Hospital Raja Permaisuri Bainun, Ipoh,
              PERAK

 

Dokumen TENDER:

Dokumen tender boleh diperolehi bermula pada tarikh iklan disiarkan di alamat berikut :

Kaunter Tender dan Sebut Harga
Bahagian Perolehan dan Penswastaan,
Kementerian Kesihatan Malaysia,
Aras 7, Blok E7, Kompleks E, Presint 1,
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
62590 Putrajaya.

 

Pada waktu-waktu pejabat seperti berikut :

ISNIN - KHAMIS
8.00 PAGI - 1.00 PETANG
2.00 PTG - 4.00 PETANG

JUMAAT
8.00 PAGI - 12.00 TENGAH HARI
2.45 PTG - 4.00 PETANG

 

Tempat serahan Dokumen Tender hanya di :

Kaunter Tender dan Sebut Harga
Bahagian Perolehan dan Penswastaan,
Kementerian Kesihatan Malaysia,
Aras 7, Blok E7, Kompleks E, Presint 1,
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
62590 Putrajaya.

 

Bayaran bagi dokumen tender hendaklah dalam bentuk Bank Draf/Kiriman Wang Pos atas nama Ketua Setiausaha, Kementerian Kesihatan Malaysia Wang tunai/cek tidak diterima. KONTRAKTOR-KONTRAKTOR YANG INGIN MEMBELI DOKUMEN TENDER DIWAJIBKAN MEMBAWA SIJIL ASAL LEMBAGA PEMBANGUNAN INDUSTRI PEMBINAAN MALAYSIA (LPIPM/CIDB) DAN PUSAT KHIDMAT KONTRAKTOR (PKK)/PUSAT PENDAFTARAN KONTRAKTOR-KONTRAKTOR KERJA, BEKALAN DAN PERKHIDMATAN NEGERI SABAH (PUKONSA)/UNIT PENDAFTARAN KONTRAKTOR DAN JURU PERUNDING SARAWAK (UPKJ) BERSERTA SALINAN FOTOSTAT (TIDAK DIKEMBALIKAN)  UNTUK PENGESAHAN PENDAFTARAN.

 

 

Syarikat/Firma/Koperasi/Pemilikan Tunggal* hendaklah mengambil perhatian bahawa setiap transaksi melalui Sistem ePerolehan akan dikenakan fi perkhidmatan sebanyak kosong perpuluhan lapan peratus (0.8%) mengikut setiap nilai invois yang dikemukakan kepada Kerajaan tertakluk kepada had maksimum RM9,600.00 (Ringgit Malaysia: Sembilan Ribu Enam Ratus Sahaja) bagi inovis yang bernilai RM1.2 juta (Ringgit Malaysia: Satu Juta Dua Ratus Ribu Sahaja) atau lebih.

 

*Yang mana berkenaan

 

Ketua Setiausaha,

Kementerian Kesihatan Malaysia.

Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran

 

Dokumen boleh diperolehi di:

 

 


Bahagian Perolehan dan Penswastaan,
Kementerian Kesihatan Malaysia,
Aras 7, Blok E7, Parcel E
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
62590 Putrajaya.


pada waktu pejabat seperti berikut:


ISNIN - KHAMIS
8.00 PAGI - 1.00 PETANG
2.00 PTG - 4.00 PETANG

JUMAAT
8.00 PAGI - 12.00 TENGAH HARI
2.45 PTG - 4.00 PETANG