Jenis tender | TERBUKA |
---|---|
Kategori perolehan | PERKHIDMATAN |
Tajuk tender | Tawaran Tender Bagi Perkhidmatan Melaksanakan Kempen Penggalakan Aktiviti Fizikal Bagi Golongan Belia |
Kod bidang | 222009, 222001, 222003, 221305 dan 221304 |
No. Jadual | T/P & P 101/2012 |
Harga Dokumen (RM) | 50 |
Tarikh Iklan | |
Tarikh Tutup | 03-12-2012 04:00:00 |
Kelayakan kontraktor | Kontraktor-Kontraktor yang berdaftar dengan KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA dalam kod bidang 222009 dan 222001 dan 222003 dan 221305 dan 221304 |
Penerangan |
TARIKH/ MASA/TEMPAT TAKLIMAT (Kehadiran Taklimat adalah WAJIB) Tarikh : 9 November 2012 (Jumaat) Masa : 10.00 pagi Tempat : Bilik Mesyuarat Utama, Bahagian Kawalan Penyakit, Kementerian Kesihatan Malaysia Aras 3, Blok E10, Parcel E, Presint 1, 62590 Purajaya
DOKUMEN TENDER Dokumen Tender boleh diperolehi selepas taklimat (9 November 2012) di Kaunter Tender dan Sebut Harga, Bahagian Perolehan dan Penswastaan, Kementerian Kesihatan Malaysia, Aras 7, Blok E7, Kompleks E, Presint 1, Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan, 62590 Putrajaya pada waktu-waktu pejabat seperti berikut:-
ISNIN – KHAMIS - 8.00 PAGI - 1.00 PETANG - 2.00 PETANG - 4.00 PETANG
JUMAAT - 8.00 PAGI - 12.00 TENGAH HARI - 2.45 PETANG - 4.00 PETANG
TARIKH & MASA TUTUP TENDER Tawaran Tender ini ditutup pada 3 Disember 2012 (Isnin), jam 12.00 tengah hari. Tempat serahan Dokumen Tender hanya di:
KAUNTER TENDER DAN SEBUT HARGA, BAHAGIAN PEROLEHAN DAN PENSWASTAAN, KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA, ARAS 7, BLOK E7, KOMPLEKS E, PRESINT 1, PUSAT PENTADBIRAN KERAJAAN PERSEKUTUAN, 62590 PUTRAJAYA TAWARAN YANG LEWAT DITERIMA TIDAK AKAN DIPERTIMBANGKAN.
Bayaran bagi dokumen tender hendaklah dalam bentuk Bank Draf/Money Order/Wang Pos atas nama Ketua Setiausaha, Kementerian Kesihatan Malaysia. Wang tunai/cek tidak diterima. Bayaran ini tidak akan dikembalikan sama ada berjaya atau tidak. KONTRAKTOR-KONTRAKTOR YANG INGIN MEMBELI DOKUMEN TENDER DIWAJIBKAN MEMBAWA SIJIL ASAL PENDAFTARAN DENGAN KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA BESERTA SALINAN FOTOSTAT (TIDAK DIKEMBALIKAN) UNTUK PENGESAHAN PENDAFTARAN.
Syarikat/Firma/Koperasi/Pemilikan Tunggal* hendaklah mengambil perhatian bahawa setiap transaksi melalui Sistem ePerolehan akan dikenakan fi perkhidmatan sebanyak kosong perpuluhan lapan peratus (0.8%) mengikut setiap nilai invois yang dikemukakan kepada Kerajaan tertakluk kepada had maksimum RM9,600.00 (Ringgit Malaysia: Sembilan Ribu Enam Ratus Sahaja) bagi inovis yang bernilai RM1.2 juta (Ringgit Malaysia: Satu Juta Dua Ratus Ribu Sahaja) atau lebih.
*Yang mana berkenaan
Ketua Setiausaha, Kementerian Kesihatan Malaysia.
|
Lampiran | |
Lampiran | |
Lampiran | |
Lampiran | |
Lampiran |
Dokumen boleh diperolehi di:
Bahagian Perolehan dan Penswastaan,
Kementerian Kesihatan Malaysia,
Aras 7, Blok E7, Parcel E
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
62590 Putrajaya.
pada waktu pejabat seperti berikut:
ISNIN - KHAMIS
8.00 PAGI - 1.00 PETANG
2.00 PTG - 4.00 PETANG
JUMAAT
8.00 PAGI - 12.00 TENGAH HARI
2.45 PTG - 4.00 PETANG