MyGov Portal
SearchFunction
Privacy Policy
feedbackform
PDPA
Broadcast
Pengenalan Kami
Berita
Soalan Lazim
Pekeliling
Hubungi Kami
Multilang
Sitemap
W3C Disability Accessibility
Number of Online Services
Freedom of Information
Online E-Participation
image
Tetapan Semula Menukar kontras kepada cerahMenukar kontras kepada asalMenukar kontras kepada gelapKecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
    T
    T

bm en

Print
Jenis tender TERBUKA
Kategori perolehan PERKHIDMATAN
Tajuk tender

Cadangan Penggantian Sistem Perpaipan Bagi Bekalan Air Panas Dan Bekalan Air Domestik Di Hospital Selayang, Selangor

Kod bidang
No. Jadual 17/2013
Harga Dokumen (RM)
Tarikh Iklan
Tarikh Tutup 25-03-2013 04:00:00
Kelayakan kontraktor Tender adalah dipelawa kepada Kontraktor-Kontraktor BUMIPUTERA yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB)
Penerangan

BUTIR-BUTIR TAWARAN

HARGA

DOKUMEN (RM)

TEMPAT DAN TARIKH DOKUMEN DIJUAL

SYARAT PENDAFTARAN

TARIKH/TEMPAT/MASA

TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK

(Taklimat/Lawatan Tapak adalah WAJIB)

TARIKH TENDER DITUTUP

 

Cadangan Penggantian Sistem Perpaipan Bagi Bekalan Air Panas Dan Bekalan Air Domestik Di Hospital Selayang, Selangor

 

No. Jadual T/P&P : 17/2013

 

 

RM 150.00

(Tidak akan dikembalikan)

 

 

Dokumen Tender boleh diperolehi/ dijual selepas taklimat/lawatan tapak di :-

 

Kaunter Tender dan Sebut Harga,

Bahagian Perolehan dan Penswastaan,

Kementerian Kesihatan Malaysia,

Aras 7, Blok E7, Kompleks E, Presint 1,

Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,

62590 Putrajaya

 pada waktu-waktu pejabat seperti berikut:-

 

Isnin – Khamis :

8.00 pg – 1.00 ptg

2.00 ptg – 4.00 ptg

Jumaat :

8.00 pg – 12.00 t/hari

2.45 ptg – 4.00 ptg

 

 

Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia CIDB Gred G4

 

Kategori : B

Pengkhususan : B10

 

 

Taraf /Jenis Syarikat :

BUMIPUTERA

 

Tarikh   :
5 Mac 2013 (Selasa)

Masa     :
10.30 pagi        

Tempat  :
Bilik Mesyuarat Utama (Pentadbiran), Tingkat 3, Hospital Selayang.

 

                  

 

 

 

 

25 Mac 2013 (Isnin), 12.00 tengah hari

 

DOKUMEN TENDER YANG LEWAT TIDAK AKAN DITERIMA

 

Tempat serahan Dokumen Tender hanya di:

 

         KAUNTER TENDER DAN SEBUT HARGA,

            BAHAGIAN PEROLEHAN DAN PENSWASTAAN,

            KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA,

            ARAS 7, BLOK E7, KOMPLEKS E, PRESINT 1,

            PUSAT PENTADBIRAN KERAJAAN PERSEKUTUAN,

            62590 PUTRAJAYA

 

Bayaran bagi dokumen tender hendaklah dalam bentuk Bank Draf/Money Order  atas nama Ketua Setiausaha, Kementerian Kesihatan Malaysia. Wang tunai/cek tidak diterima. KONTRAKTOR-KONTRAKTOR YANG INGIN MEMBELI DOKUMEN TENDER DIWAJIBKAN MEMBAWA SIJIL ASAL LEMBAGA PEMBANGUNAN INDUSTRI PEMBINAAN MALAYSIA (CIDB) BERSERTA SALINAN FOTOSTAT (TIDAK DIKEMBALIKAN) UNTUK PENGESAHAN PENDAFTARAN.

Syarikat/Firma/Koperasi/Pemilikan Tunggal* hendaklah mengambil perhatian bahawa setiap transaksi bagi kontrak yang melibatkan hanya sekali bayaran (one-time payment) melalui sistem ePerolehan akan dikenakan fi perkhidmatan pada kadar sebanyak 0.8% dengan had maksimum RM9,600 bagi transaksi yang bernilai RM1.2 juta atau lebih;

Atau

Setiap transaksi bagi kontrak yang melibatkan beberapa kali pembayaran (multiple payment)

melalui sistem ePerolehan akan dikenakan fi perkhidmatan sebanyak 0.4% dengan had maksimum RM4,800 bagi pesanan bernilai RM1.2 juta atau lebih.

 

*Yang mana berkenaan

 

Ketua Setiausaha,

Kementerian Kesihatan Malaysia.

Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran

 

Dokumen boleh diperolehi di:

 

 


Bahagian Perolehan dan Penswastaan,
Kementerian Kesihatan Malaysia,
Aras 7, Blok E7, Parcel E
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
62590 Putrajaya.


pada waktu pejabat seperti berikut:


ISNIN - KHAMIS
8.00 PAGI - 1.00 PETANG
2.00 PTG - 4.00 PETANG

JUMAAT
8.00 PAGI - 12.00 TENGAH HARI
2.45 PTG - 4.00 PETANG