Jenis tender | TERBUKA |
---|---|
Kategori perolehan | KERJA |
Tajuk tender | Pembangunan Pusat Perkhidmatan Global Pertubuhan Kesihatan Sedunia (Who Global Service Centre) Fasa 2 |
Kod bidang | |
No. Jadual | T/P & P 156/2011 |
Harga Dokumen (RM) | 200 |
Tarikh Iklan | |
Tarikh Tutup | 21-11-2011 04:00:00 |
Kelayakan kontraktor | Kontraktor yang berdaftar dengan L. Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (LPIPM/CIDB) & P. Khidmat Kontraktor (PKK)/Unit Pendaftaran Kontraktor & Juru Perunding Sarawak (UPKJ)/ P.Pendaftaran Kontraktor Kerja, Bekalan & Perkhidmatan Sarawak(PUKONSA) |
Penerangan | TEMPAT DAN TARIKH DOKUMEN DIJUAL Dokumen Tender boleh diperolehi/ dijual selepas taklimat/lawatan tapak di :- Kaunter Tender dan Sebut Harga, Bahagian Perolehan dan Penswastaan, Kementerian Kesihatan Malaysia, Aras 7, Blok E7, Kompleks E, Presint 1, Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan, 62590 Putrajaya pada waktu-waktu pejabat seperti berikut:- Isnin – Khamis : 8.00 pg – 1.00 ptg 2.00 ptg – 4.00 ptg Jumaat : 8.00 pg – 12.00 t/hari 2.45 – 4.00 ptg
SYARAT PENDAFTARAN - PKK Kelas C, Kepala II, Sub-Kepala 1 dan 7 (a), (b) & (c)
- Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia CIDB Gred G5
- PUKONSA Kelas B Tajuk II Tajuk Kecil 1 dan 7 (a), (b) & (c)
- UPKJ Kelas B Kepala II Sub Kepala 3(c)
Taraf /Jenis Syarikat:TERBUKA TARIKH/TEMPAT/MASA TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK (Taklimat/Lawatan Tapak adalah WAJIB) Tarikh : 31 Oktober 2011 Masa : 10.30 pagi Tempat : Tingkat 4, Prima 8, Jalan Teknokrat 6, Cyber 5, Cyberjaya, Selangor Darul Ehsan.
TARIKH TENDER DITUTUP Isnin, 21 November 2011 Pada jam 12.00 tengah hari
Dokumen Tender yang lewat diterima tidak akan di pertimbangkan
Tempat serahan Dokumen Tender hanya di:
KAUNTER TENDER DAN SEBUT HARGA, BAHAGIAN PEROLEHAN DAN PENSWASTAAN, KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA, ARAS 7, BLOK E7, KOMPLEKS E, PRESINT 1, PUSAT PENTADBIRAN KERAJAAN PERSEKUTUAN, 62590 PUTRAJAYA
Bayaran bagi dokumen tender hendaklah dalam bentuk Bank Draf/Kiriman Wang Pos atas nama Ketua Setiausaha, Kementerian Kesihatan Malaysia. Wang tunai/cek tidak diterima. KONTRAKTOR-KONTRAKTOR YANG INGIN MEMBELI DOKUMEN TENDER DIWAJIBKAN MEMBAWA SIJIL ASAL LEMBAGA PEMBANGUNAN INDUSTRI PEMBINAAN MALAYSIA (LPIPM/CIDB) DAN PUSAT KHIDMAT KONTRAKTOR (PKK)/PUSAT PENDAFTARAN KONTRAKTOR-KONTRAKTOR KERJA, BEKALAN DAN PERKHIDMATAN NEGERI SABAH (PUKONSA)/UNIT PENDAFTARAN KONTRAKTOR DAN JURU PERUNDING SARAWAK (UPKJ) BERSERTA SALINAN FOTOSTAT (TIDAK DIKEMBALIKAN) UNTUK PENGESAHAN PENDAFTARAN.
Syarikat/Firma/Koperasi/Pemilikan Tunggal* hendaklah mengambil perhatian bahawa setiap transaksi melalui Sistem ePerolehan akan dikenakan fi perkhidmatan sebanyak kosong perpuluhan lapan peratus (0.8%) mengikut setiap nilai invois yang dikemukakan kepada Kerajaan tertakluk kepada had maksimum RM9,600.00 (Ringgit Malaysia: Sembilan Ribu Enam Ratus Sahaja) bagi inovis yang bernilai RM1.2 juta (Ringgit Malaysia: Satu Juta Dua Ratus Ribu Sahaja) atau lebih.
*Yang mana berkenaan
Ketua Setiausaha, Kementerian Kesihatan Malaysia
|
Lampiran | |
Lampiran | |
Lampiran | |
Lampiran | |
Lampiran |
Dokumen boleh diperolehi di:
Bahagian Perolehan dan Penswastaan,
Kementerian Kesihatan Malaysia,
Aras 7, Blok E7, Parcel E
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
62590 Putrajaya.
pada waktu pejabat seperti berikut:
ISNIN - KHAMIS
8.00 PAGI - 1.00 PETANG
2.00 PTG - 4.00 PETANG
JUMAAT
8.00 PAGI - 12.00 TENGAH HARI
2.45 PTG - 4.00 PETANG