Jenis tender | TERBUKA |
---|---|
Kategori perolehan | PERKHIDMATAN |
Tajuk tender | Tawaran Tender Bagi Perkhidmatan Penyelenggaraan Perkakasan, Perisian, Sistem Aplikasi Dan Antivirus Bagi Sistem Maklumat Keselamatan Dan Kualiti Makanan Malaysia (FoSIM IMPORT) Kementerian Kesihatan Malaysia. |
Kod bidang | Kod bidang 210100 iaitu Sub-Bidang 210101, 210102, 210103, 210104, 210105 dan 210106 |
No. Jadual | T/P & P 168/2011 |
Harga Dokumen (RM) | 60 |
Tarikh Iklan | |
Tarikh Tutup | 24-11-2011 04:00:00 |
Kelayakan kontraktor | Kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA di bawah kod bidang 210100 iaitu Sub-Bidang 210101, 210102, 210103, 210104, 210105 dan 210106 |
Penerangan | DOKUMEN TENDER Dokumen tender boleh diperolehi/dijual bermula pada tarikh iklan disiarkan di Kaunter Tender Dan Sebut Harga, Bahagian Perolehan dan Penswastaan, Kementerian Kesihatan Malaysia, Aras 7, Blok E7, Kompleks E, Presint 1, Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan, 62590 Putrajaya pada waktu-waktu pejabat seperti yang berikut:-
ISNIN – KHAMIS - 8.00 PAGI - 1.00 TENGAH HARI - 2.00 PETANG - 4.00 PETANG
JUMAAT - 8.00 PAGI - 12.00 TENGAH HARI - 2.45 PETANG - 4.00 PETANG
TARIKH & MASA TUTUP TENDER Tawaran Tender ini ditutup pada 24 November 2011 (Khamis), jam 12.00 tengah hari. Tempat serahan Dokumen Tender hanya di :-
KAUNTER TENDER DAN SEBUT HARGA, BAHAGIAN PEROLEHAN DAN PENSWASTAAN, KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA, ARAS 7, BLOK E7, KOMPLEKS E, PRESINT 1, PUSAT PENTADBIRAN KERAJAAN PERSEKUTUAN, 62590 PUTRAJAYA
TAWARAN YANG LEWAT DITERIMA TIDAK AKAN DIPERTIMBANGKAN. Bayaran bagi dokumen tender hendaklah dalam bentuk Bank Draf/Kiriman Wang Pos/Wang Pos atas nama Ketua Setiausaha, Kementerian Kesihatan Malaysia. Wang tunai/cek tidak diterima. Bayaran ini tidak akan dikembalikan sama ada berjaya atau tidak. KONTRAKTOR-KONTRAKTOR YANG INGIN MEMBELI DOKUMEN TENDER HANYA PERLU MEMBAWA NO. PENDAFTARAN DENGAN KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA SERTA SALINAN SIJIL PENDAFTARAN (TIDAK DIKEMBALIKAN) UNTUK PENGESAHAN PENDAFTARAN.
Syarikat/Firma/Koperasi/Pemilikan Tunggal* hendaklah mengambil perhatian bahawa setiap transaksi melalui Sistem ePerolehan akan dikenakan fi perkhidmatan sebanyak kosong perpuluhan lapan peratus (0.8%) mengikut setiap nilai invois yang dikemukakan kepada Kerajaan tertakluk kepada had maksimum RM9,600.00 (Ringgit Malaysia: Sembilan Ribu Enam Ratus Sahaja) bagi invois yang bernilai RM1.2 juta (Ringgit Malaysia: Satu Juta Dua Ratus Ribu Sahaja) atau lebih.
*Yang mana berkenaan
Ketua Setiausaha, Kementerian Kesihatan Malaysia. |
Lampiran | |
Lampiran | |
Lampiran | |
Lampiran | |
Lampiran |
Dokumen boleh diperolehi di:
Bahagian Perolehan dan Penswastaan,
Kementerian Kesihatan Malaysia,
Aras 7, Blok E7, Parcel E
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
62590 Putrajaya.
pada waktu pejabat seperti berikut:
ISNIN - KHAMIS
8.00 PAGI - 1.00 PETANG
2.00 PTG - 4.00 PETANG
JUMAAT
8.00 PAGI - 12.00 TENGAH HARI
2.45 PTG - 4.00 PETANG