MyGov Portal
SearchFunction
Privacy Policy
feedbackform
PDPA
Broadcast
Pengenalan Kami
Berita
Soalan Lazim
Pekeliling
Hubungi Kami
Multilang
Sitemap
W3C Disability Accessibility
Number of Online Services
Freedom of Information
Online E-Participation
image
Tetapan Semula Menukar kontras kepada cerahMenukar kontras kepada asalMenukar kontras kepada gelapKecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
    T
    T

bm en

Print
Jenis tender TERBUKA
Kategori perolehan KERJA
Tajuk tender

Tawaran Tender Bagi Membekal, Memasang, Menguji Dan Mentauliah Alat 16 Slice Multidetector Computerized Tomography Scanner (16MDCT) Di Hospital Lahad Datu, Sabah

Kod bidang
No. Jadual T/P & P 77/2012(CT 16/2012) LAHAD DATU
Harga Dokumen (RM) 70
Tarikh Iklan
Tarikh Tutup 04-10-2012 04:00:00
Kelayakan kontraktor
Penerangan

Tawaran adalah dipelawa kepada Kontraktor-Kontraktor yang berdaftar dengan KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA di bawah kod bidang 050102 DAN Memiliki Lesen Atom Kelas C di bawah Akta 304 yang dikeluarkan oleh Lembaga Perlesenan Tenaga Atom atas Nama Syarikat itu sendiri

 

TEMPAT DAN TARIKH DOKUMEN DIJUAL

Dokumen Tender boleh diperolehi/ dijual selepas taklimat/lawatan tapak di :-

Kaunter Tender dan Sebut Harga, Bahagian Perolehan dan Penswastaan, Kementerian Kesihatan Malaysia, Aras 7, Blok E7, Kompleks E, Presint 1, Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan, 62590 Putrajaya pada waktu-waktu pejabat seperti berikut:-

 

Isnin – Khamis :

8.00 pg – 1.00 ptg

2.00 ptg – 4.00 ptg

Jumaat :

8.00 pg – 12.00 t/hari

2.45 ptg – 4.00 ptg

 

TARIKH/TEMPAT/MASA TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK 

(Taklimat/Lawatan Tapak adalah WAJIB)

Tarikh    :  13 September 2012 (Khamis)

Masa     :  9.00 pagi

Tempat  :  Jabatan Pengimejan dan Diagnostik,

               Hospital Lahad Datu, Sabah

                   

 TARIKH & MASA TUTUP TENDER

Tawaran Tender ini ditutup pada 4 Oktober 2012 (Khamis),  jam 12.00 tengah hari.

 

Tempat serahan Dokumen Tender hanya di:

             KAUNTER TENDER DAN SEBUT HARGA,

            BAHAGIAN PEROLEHAN DAN PENSWASTAAN,

            KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA,

            ARAS 7, BLOK E7, KOMPLEKS E, PRESINT 1,

            PUSAT PENTADBIRAN KERAJAAN PERSEKUTUAN,

            62590 PUTRAJAYA

 

Bayaran bagi dokumen tender hendaklah dalam bentuk Bank Draf/Money Order/Wang Pos atas nama Ketua Setiausaha, Kementerian Kesihatan Malaysia. Wang tunai/cek tidak diterima. Bayaran ini tidak akan dikembalikan sama ada berjaya atau tidak. KONTRAKTOR-KONTRAKTOR YANG INGIN MEMBELI DOKUMEN TENDER DIWAJIBKAN  MEMBAWA SIJIL ASAL  LESEN ATOM KELAS C DAN SIJIL  PENDAFTARAN DENGAN KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA.

 

Syarikat/Firma/Koperasi/Pemilikan Tunggal* hendaklah mengambil perhatian bahawa setiap transaksi melalui Sistem ePerolehan akan dikenakan fi perkhidmatan sebanyak kosong perpuluhan lapan peratus (0.8%) mengikut setiap nilai invois yang dikemukakan kepada Kerajaan tertakluk kepada had maksimum RM9,600.00 (Ringgit Malaysia: Sembilan Ribu Enam Ratus Sahaja) bagi inovis yang bernilai RM1.2 juta (Ringgit Malaysia: Satu Juta Dua Ratus Ribu Sahaja) atau lebih.

 

*Yang mana berkenaan

 

Ketua Setiausaha,

Kementerian Kesihatan Malaysia.

Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran

 

Dokumen boleh diperolehi di:

 

 


Bahagian Perolehan dan Penswastaan,
Kementerian Kesihatan Malaysia,
Aras 7, Blok E7, Parcel E
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
62590 Putrajaya.


pada waktu pejabat seperti berikut:


ISNIN - KHAMIS
8.00 PAGI - 1.00 PETANG
2.00 PTG - 4.00 PETANG

JUMAAT
8.00 PAGI - 12.00 TENGAH HARI
2.45 PTG - 4.00 PETANG